24 Mart 2012 Cumartesi

mahkeme kadıya mülk değil

Mahkeme kadıya mülk değil. Odama birisini verdiklerini duyduğumda kendi kendime böyle demiştim. Bu gün sevdiğim odamın bulunduğu binanın da yıkılacağını duyduğumda bu sözü bir daha söyledim fakat bunun öncekisinden daha etkili olduğunu hissettim.
Bu münasebetle aklıma geldi, her gün Allah şifa versin, Allah rahmet etsin!  gibi dilimizden düşürmediğimiz nice söz var. Öylesine söyleyiverdiğimiz bu sözler, söylenilenler için kim bilir ne kadar anlamlı ve etkili oluyor.
Sevgiyle!

3 yorum:

  1. Babacigim, yeni blogun hayirli olsun. Ilk yorum yazan ben olayim dedim. Bu ilk yazin uzerine cokk uzaklardan ben de bir sey soyleyeyim dedim. "Allah seni basimizdan eksik etmesin. Yuregine, kalemine kuvvet versin,"
    Bol selam...

    YanıtlaSil
  2. biliyor muydun sen var olasın diye ben vardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu nezaket, bu incelik gözlerimi yaşarttı. allah her ikinizden de razı olsun.
      kasım gezen

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...