13 Nisan 2020 Pazartesi

Sen ivme işin ivsin!




Geçen cuma günü (10.04.2020, Ferah Mah.) elektrik kesildi. Aynı anda cep telefonları da kesildi (AVEA). Sonra geldi. Canlı yayın dersimiz var. Sevindik, dersimiz aksamayacak diye. Sonra bir baktım fare çalışmıyor. Damatta kablosuz fare vardı onu getirttim, dedik bu iş oldu. Olmadı. Bu kez klavye çalışmadı. Kapat yeniden başlat. Ihhh! Gene olmadı. Ön tarafta iki USB deliği var. Ona taktım baktım çalıştı. İyi, dedim anlaşıldı ki arkadaki USB bağlantı noktaları yanmış. İyi de önde iki USB var, birine fare, öbürüne klavye... Eee, kamerayı nereye takacağız. Hemen USB çoğaltıcı siparişi verdim. Bugün Pazartesi oldu hala gelmedi. Bugün canlı dersimin olduğunu da saat 11.00 gibi öğrendim. Ben şimdi nasıl edeceğim! Eski garsambayı[1] karıştırdım, bir şey bulamadım. Komşuyu aradım, yok dediler.
Sonra akıl başa düştü, sanal klavye var dedim. Ders esnasında onu kullanırım, zaten klavyeye fazla ihtiyaç olmuyor. İyi de bu kez bilgisayarı açarken şifre girmek lazım, girmeden sanal klavye çıkmaz. Bu arada bilgisayar ikide bir kendini kapamaya başladı mı? Belli ki elektrik güç aparatında da sorun oluşmuş. Haydeee! Vakit geldi. Cep ile yaparım dedim, yapamadım. Ağlayayım dedim ağlayamadım. Bir gerildim bir gerildim.
Gene masaüstüye yöneldim. Öndeki USB leri münavebeli tak çıkar tak çıkar usulü ile kullanarak canlı yayın platformuna girdim. Makine de uslandı, ders boyu kendini kapatmadı. Ve dersi sonunda yaptım, tamamladım.
Amma lakin dokuz doğurdum. Yoruldum. Bittim.
İmdi elektrik kesildi, olabilir de, evde âlât edevat bozuluyor, ne olacak?!
Bugün hakikaten yoruldum.
Ders mi?
Ne çıkaracağım onu da bilemedim.
Dua ile.
13.04.2020
GARİBCE



[1] Garsamba: Ardıyeye atılan öteberi. Gereksiz eşya kalabalığı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...