22 Kasım 2015 Pazar

Kalmadı oğul tadı tuzu dünyanın




Kalmadı oğul tadı tuzu dünyanın
Sırtımda gayrı yükü çekilmez oldu
Yetişmezse lütfu eğer ki Deyyan'ın
Nevbaharda umutlar ekilmez oldu

Ekim'de ekim gerek Derim'de derim
Yeni bir hayata yok gayrı biderim
Herkes gibi sessizce ben de giderim
Her yanım sökük gayrı dikilmez oldu

Ovada şaştım iyi mi geçip de sarpı
Kopmaz diye tuttum geldi elime kulpu
Usa vurdum tuz ektim çıktı eşek turpu
Deli Dumrul tuttu köprü geçilmez oldu

Tazesi yok fikirlerin hepsi bayat
Garibce bir çığlıktır hep eder feryat
Cümle âleme can veren ab-ı hayat
Ağu dökülmüş gayrı içilmez oldu

Dua ile!
22.11.2015
GARİBCE

Soner Duman’ın peşrevi:

Evvel muzafferdik, küffara karşı,
Şimdi küffâr eli bükülmez oldu,
Herkes gıpta ile bize bakardı,
Şimdi yüzlerimiz bakılmaz oldu.

Karanlığa inat ışık saçardık,
Cümle garibana kapı açardık,
Mazlum için candan maldan geçerdik,

Gayrı hak bâtıldan seçilmez oldu.

1 yorum:

  1. Boynu bükük gök bayrağın, hilalin
    Herkes masum; sahibi yok bunca vebalin
    Sorarsanız nedir sebebi bu halin:
    Kitabın defterin yüzü açılmaz oldu.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...