18 Mart 2018 Pazar

Mehmetçiğe selam!



Yemen ellerinde bir yer, adı Huş’tu
Çıkan zorlanırdı yolu pek yokuştu
Giden gelmez kimse bilmez bu ne işti
O, dedendi yavrum mirası ardından
Üstünde yaşadığın bu cennet vatan

Çanakkale içinde aynalı çarşı
Gene atandı giden düşmana karşı
Ağan tekbirlerdi titreten arşı
Bilesin oluk oluk akıttığı kan
Bedeldi, karşılığı bu cennet vatan

Zulme dur demek yiğitliğin töresi
Yemen’di, Kut’tu daha bilmem neresi
Afrin’e geçit vermez mi Cinderesi
Şehit düştü bu uğurda binlerle can
Özgür yaşasın diye bu cennet vatan

Sen koydun Mehmedim uğrunda canını
Hak yolda zulme dur dedin akıttın kanını
Biz bilmesek de tarih yazacak şanını
Selam sana Mehmedim, duada atan
Ancak senle huzur bulur cennet vatan

Dua ile!
18.03.2018
GARİBCE



1 yorum:

  1. 09.10.2019 Barış Pınarı
    Yıllarca aslanımla çakallar oynadı
    Yedi düvel varlığın cesaretin sınadı
    Milletim çevrilen dolaplardan bunadı
    Karartıp gözün nihayet daldın Mehmedim
    Cümle küffara korku saldın Mehmedim
    Mazlum alkışların gene aldın Mehmedim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...