30 Ocak 2015 Cuma

Ah anam ah babam!


Ah anam ah babam dedim çektim içimi
Ağarırdı saçım düşündükçe geçimi
Bu yaşa geldim doğru yapamadım seçimi
Bilmem akıbet nedir işte yaşar giderim

Ah babam önümden gitsen bassam izine
Korum başım hala anacağzım  dizine
Ben daha olmadan torun oldu düzine
Bu nasıl iştir ki vallah şaşar giderim

Silsen annem yanağımdan akan yaşımı
Bassan bağrına koklasan ah bir başımı
Oturup da soframa paylaşsan aşımı
Engel nedir ki hepsini aşar giderim

Çok şey dermiş gibi babam yüzüme baksa
Yüreğinden şefkat daim içime aksa
Umuda açılan engelleri hep yıksa
 Dağ taş demem ki menzile coşar giderim

Kim sorar halimiz olunca hasta sayrı
Düşmek ne de zor imiş babam sizden ayrı
Can anam açıp da kucağın dese gel gayrı
İki elim olsa kanda  koşar giderim

Zimmetlemediler ya hoş bana tapuda
Haberci beklerim gözlerim hep kapıda
Girince Garibce sonunda bir tabuda
Dünyayı üçten dokuza boşar giderim

Dua ile!
30.01.2015

GARİBCE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...