18 Nisan 2016 Pazartesi

Güvenimizi kaybettik



Neden yüzün abus olur sen beni görünce
Neden güvenemem sana ben ardım dönünce

Hani mümindik mümin nasa güven verendi
Vasat ümmet çün ilmek ilmek huzur örendi

Ne oldu da özümüzden kaçtı gitti güven
Ortada pek çaresiz kaldık dizini döven

Ah nettim de ne yaptım öyle biçare kaldım
Bedel ödemeden boşa hülyalara daldım

Sonunda bir fatura kondu ki önümüze
Daha bakamaz olduk aynada yüzümüze

Eline beline diline sahip olmadan
Nasıl güven hüküm sürerdi ki bre nadan

Yalancı hazların peşinde hevaya daldık
Ham bir hayal âlemine dizginleri saldık

Hep böyle sürer sanmıştık heyhat  olmadı bak
Bir fitne ateşi sardı da uyandık ancak

Bedel ödüyoruz şimdi kaos salma saldı
Ne sende bana ne bende sana güven kaldı

“Fitne katilden beter” buyruğuna ver kulak
Garibce sonumuzu hayra tebdil etsin Hak

Dua ile!
18.04.2016

GARİBCE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...