6 Aralık 2016 Salı

Çün âlemde halife-i muhtarım (Taşlama)


Gözümü diker ta ufka bakarım
Varam diye gece gündüz yatarım
İpliğin pazara çıkarır da ben
Bu dünyanın anasını satarım
Çün âlemde halife-i muhtarım

Yolum yol bilmem, söyle nedir erkan
Bana ne yağma olmuş bunca dükkan
Ateş düşmüş yanıyormuş Arakan
Ben kendi develerime bakarım
Çün âlemde halife-i muhtarım

Halep düşmüş nara ne gam ne keder
Çığlıklar kulakları sağır eder
Viran olmuş ocaklar, baykuş öter
Çıkar nerde ben oraya akarım
Çün âlemde halife-i muhtarım

Kim demiş ben aşka bigâneyim
Bir hayal uğruna deli divaneyim
Definelere malik viraneyim
Yürek yangını is duman kokarım
Çün âlemde halife-i muhtarım

Kıyamet Garibce geçmiş dümene
Ölen masum binlerleymiş kime ne
Dönsün diye cihan yangın yerine
Benzin döküp seyre kibrit çakarım
Çün âlemde halife-i muhtarım

Dua ile!
06.12.2016

GARİBCE



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...