6 Aralık 2016 Salı

Dedim İslam nedir? Dedi dinimdir



Dedim İslam nedir?  Dedi dinimdir
Dedim Ahmed kimdir?  Dedi nebimdir
Dedim ihsan nedir?  Dedi içimdir.
Dedim nifak var mı? O dedi: Yok yok!

Dedim beşin nedir?  Dedi namazdır
Dedim namaz nedir?  Dedi niyazdır
Dedim ölüm nedir?  Dedi vaazdır
Dedim kaçmak var mı? O dedi: Yok yok!

Dedim savum nedir?  Dedi oruçtur
Dedim namaz nedir?  Dedi miraçtır
Dedim Kuran nedir?  Dedi siracdır
Dedim firak var mı? O dedi: Yok yok!

Dedim köprü nedir?  Dedi zekattır
Dedim kıldan ince?  Dedi sırattır
Dedim saflık nedir?  Dedi fıtrattır
Dedim bozmak var mı? O dedi: Yok yok!

Dedim sahibülbeyt?  Dedi Rahman’dır
Dedim kerem nedir?  Dedi gufrandır
Dedim şeytan işi?  Dedi tuğyandır
Dedim azmak var mı? O dedi: Yok yok!

Dedim rıza nedir?  Dedi güzeldir
Dedim ecir nedir?  Dedi cezildir
Dedim sabır nedir?  Dedi cemildir
Dedim kızmak var mı? O dedi: Yok yok!

Dedim güzel nedir?  Dedi helaldir
Dedim tutku nedir?  Dedi cemaldir
Dedim ahlak nedir?  Dedi kemaldir
Dedim üzmek var mı? O dedi: Yok yok!

Dedim baba nedir?  Dedi dayaktır
Dedim oğul nedir?  Dedi uyaktır
Dedim anne nedir?  Dedi kucaktır
Dedim ezmek var mı? O dedi: Yok yok!

Dedim kızın nedir?  Dedi nurumdur
Dedim kârın nedir?  Dedi torundur
Dedim malın nedir?  Dedi sorundur
Dedim çözmek var mı? O dedi: Yok yok!

Dedim tuttuğun ne?  Dedi yoludur
Dedim taptığın ne?  Dedi uludur
Dedim Garibce kim?  Dedi kuludur
Umut kesmek var mı? O dedi: Yok yok!


Dua ile!
06.12.2016

GARİBCE


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...