11 Mart 2016 Cuma

Ben Müslümanım bu adı bana Allah verdi


Ben Müslümanım bu adı bana  Allah verdi
Umurumda değil gayrı, kim bana ne derdi

Rabbim Allah’tır derim yalnız O’na taparım
Kulluğum ben yalnız ve yalnız O’na yaparım

Muhammed Resuldür üsve-yi hasen olur benim
Onun örnekliğinde yürür hayat düzenim

Allah’a ittiba ona ittibayla olur
Yolunu yol bilen ancak felah bulur

İttiba onu öykünmek değildir ey gafil
Kör taklit asla değildir Müslüman işi bil

Onun ahlakı  Kur'an’dı der Ayşe annemiz
Neden ahlaksızlık bizde, bulanmaz midemiz

Kitap hidayettir, nurdur aydın eder yolu
Zulmette nasıl ayırır insan sağı solu

Kitabı Allah kelamı bil hayata inen
Ahlaklı kılan, istediği şeylerdir bizden

Sen emirlerini yapma, yasakların tutma
Sonra da de ki ey Allah’ım bizi unutma

Yok takvasız hayatta öyle bir felah peşin
Dilde zikri daim, Hakca olsun cümle işin

İncinmesin kimse ey Garibce elden dilden
Tevbeyle O’na dönmeye bak canı gönülden
Sevgiyle O’na dönmeye bak canı gönülden

Dua ile!
11.03.2016

GARİBCE 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...