19 Mart 2016 Cumartesi

Bir ömür dava diye koşturdum ardında



Bir ömür dava diye koşturdum ardında
Kof imiş meğer olamadım ben farkında

Dini sandım yatıp kalkmak ve de aç kalmak
Iskalamışım geride kalmış hep ahlak

Namazım alıkoymadı beni münkerden
Nerde takva, uzak tutmadı beni şerden

Ozan ne güzel anlatmış benim halimi
Bilemedim ağlamalı mı gülmeli mi

Bir ömür söyledim vurup sazın teline
Kurban olam diye yârim zülfün teline

Saç imiş meğer zülüf dedikleri ey can
Tel de kıl imiş yolunda olduğum kurban

Rabbim ille lazım dedi libasu’t-takva
Ben se sandım bu iş ancak olur kavukla

Kulak vermedim Yunus’a çağlar öncesi
Oysa kulaklarda çınlar hâlâ bilge sesi

Der ki “Dervişlik olsaydı tâc ile hırka 
Biz dahi alırdık onu otuza kırka

Garibce der suvarmaz testi boş olunca
Âb-ı hayat ile için doldurmayınca

Din ne içindir ol yüce Resul’e dön bir bak
Buyurur: İlle de ahlak ille de ahlak

Dua ile!
19.03.2016

GARİBCE 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...