20 Kasım 2014 Perşembe

Koca Çınar Salih Hoca’nın Dayanağı Göçmüş! Rahmet Ola!



Ey insaniyetliği ve pek çok şeyi kendisinden öğrendiğim kıdemli “baş hademe”!
Ey tevazu abidesi koca çınar!
Duydum ki eşini kaybetmişsin.
Belli ki kıyametin kopmuş.
Eskiler “eşim öldü küçük kıyamet, ben öldüm büyük kıyamet” derlerdi.
Şimdi galiba bunun tersi.
Erkekler için eşin ölümü asıl büyük kıyamet.
Allah, sana sonsuz merhametiyle lütuf buyursun, sabırlar versin, ecrini artırsın. Ve senin gölgeni başımız üzerinden eksik etmesin.
Rabbim sana sağlıklı, sıhhatli uzun ömürler versin.
Merhume Binnaz annemize Yüce Allah sonsuz rahmet ve merhametiyle muamele buyursun.
Başımız sağ olsun.
Dua ile!
20.11.2014

GARİBCE 

1 yorum:

  1. Binnaz annemizin vefatının ardından bir hafta sonra hocamızın evindeki taziye toplantımızda Sevgili Hocam bana : Koca çınarı yazmışsın, filizleri yazmalısın" gibisinden bir şeyler söyledi. Hocam tevazu gösterirler bilirler ki yetiştirmiş olduğu ya da idareciliklerini yaptığı bütün talebeleri o koca çınarın dibinden fışkıran filizlerdir. Üstelik bir çoğu da kendi dibinden filizler vermeye başlamıştır. Bizim Anadolu irfanı "Alimin kocasını kocadıkça koç bilir!" Saygı ile ellerinden öpüyor kendisine sağlık sıhhat ve afiyet diliyorum. Sabr-ı cemîl ecr-i cezîl dualarımla. Annemize rahmet ola.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...