18 Ocak 2016 Pazartesi

Ecit mecit feysbuk çıktı şimdi neyleyim



Eker biçerdim ekmeğim de vardı aşım da
Aşk bacayı sarardı daha ergen yaşımda
Güzel arardım hep naz eden çeşme başında
Çeşmeler evlere taşındı şimdi neyleyim

Mektup çevre yollamaya elbir arardım
Işmar için yâre ıraktan ayna tutardım
Seviyor mu diye gece düşe yatardım
Ecit mecit feysbuk çıktı  şimdi neyleyim

Köyüm vardı terk eyledim göçtüm şehire
Aş buldum lakin acıdı döndü zehire
Kalabalık girdabı yutuyor habire
Değerler bir bir aşındı şimdi neyleyim

Çıkarken dedim gurbeti fazla uzatmam
İstanbul’u mu yârim asla mesken tutmam
Sabah akşam vird ederim adın unutmam
Gitti vefa özüm yandı şimdi neyleyim

Karnım tok sırtım pek lakin yok ağzım tadı
Derdim daüssıla oldu aklımda yadı
Zikrim oldu inan düşmez dilimden adı
Garibce hadde dayandı şimdi neyleyim

Dua ile!
18.01.2016

GARİBCE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...