8 Şubat 2015 Pazar

Bir dost bulamadım gün akşam oldu



“Seyyah olup şu âlemi gezerim
Bir dost bulamadım gün akşam oldu*”
Nadanla sohbetten nasıl bezerim
Bir dost bulamadım gün akşam oldu

Haber versin bana nazlı gülümden
Anlasın beni isterim halimden
Şeker bulsun ağu döken dilimden
Bir dost bulamadım gün akşam oldu

Ayna olsun daima yüzü yüzüme
Ayırmadan gözün baksın gözüme
Bir içim su olup aksın özüme
Bir dost bulamadım gün akşam oldu

Kapılmasın küresel trend seline
Sahip olsun fırsat geçince eline
Mukayyed olup diline hem beline
Bir dost bulamadım gün akşam oldu

Helal kazansın ambarda ununu
Başta düşünsün hep işin sonunu
Puslu hava şaşırmasın yolunu
Bir dost bulamadım gün akşam oldu

İnnallahe cemil yuhibbu’l-cemal**
Güzellik zirve onda bulsun kemal
Başım ağrıtmasın sorup da sual
Bir dost bulamadım gün akşam oldu

Çalışsın abad olsun diye ülkesi
Lafı değil işi olsun ayinesi
Sanatında olsun itkan ilkesi
Bir dost bulamadım gün akşam oldu

Garibce der ararsın boşa öylesin
Bulunmaz Hint kumaşıdır ah bilesin
Varsa gören Allah aşkına söylesin
Bir dost bulamadım gün akşam oldu

Dua ile!
08.02.2015
GARİBCE

*İlk beyit Nurettin Dadaloğlu tarafından derlenmiştir.

** “Allah, güzeldir, güzelliği sever” (Hadis)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...