16 Şubat 2015 Pazartesi

Yaşama sevinci



Hayat zor şartlar ağır yok hiç ayar
Beli bükülmüş yalnız bir ihtiyar

Hayat enerjisi tükenmiş bitmiş azık
Geleceğe kalmamış hiç ümidi yazık

Odun etmiş de girmiş altına şeleğin
Nice sillesin yemiş bir ömür feleğin

Şöyle zorlatmış sırtına almak için
Oynatamamış bile kalkmaktan geçin

Rabbim demiş hüzünle bakıp yukarı
Etmiş dua gönülden yalvar yakarı

Bittim demiş artık kalmadı takatım
Ağırlaştı çekilmez oldu hayatım

Günlerim geçmez görmezem hayrı
Nicedir eşim de yok yalnızım gayrı

Önümde kimse kalmadı bak giden
Olsun gayrı arkamdan dua eden

Yanlarım bile bak seyrekleşmiş
Pılı pırtıyı toplayan sefer eylemiş

Allah’ım acı kuluna gönder elçini
Yeter artık gelip alsın emanetini

Çağrı yerine ulaştı indi melek
Beni mi çağırmıştın buyur diyerek

Baktı önünde melek el pençe hazır
Verilen emri anda ifaya nazır

He dedi seni çağırdım söyle niye
Şu şeleği sırtıma kaldırıver diye

Garibce der nazar etmek düşer göze
Yaşam sevinci meğer  konulmuş öze

Dua ile!
16.02.2015

GARİBCE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...