21 Şubat 2015 Cumartesi

Günahım! Sana muhtacım!



Sevdim seni günahımdın
Aklımı başımdan aldın
Bir serabın arkasından
Beni ah çöllere saldın

Kah uçuşan sinek oldun
Gelip de burnuma kondun
Kah bir kaya yar başında
Özüme ne korku saldın

Mevlam düşürmesin dara
Kalbimde açarsın yara
Bak kanattın acır yine
Rahmın yoktur kim sara

Sevdim hep seni günahım
Sana sebep ağar ahım
Yokluğun erdirmez beni
La taknetû* der Allah’ım

Ben seninle insan oldum
Seninle ben aczimi bildim
İçip de tövbe şerbetin
Pas tutan gönlümü sildim

Garibce paklandım özde
Göğünüp de ak kor közde
Kale almayın hiç birin
Mesela dedik de sözde

Dua ile!
21.02.2015

GARİBCE 

*La taknetû: “De ki: Ey özlerine karşı haddi aşmış kullarım! Allah'ın rahmetinden sakın ümidinizi kesmeyin. Allah bütün günahları affeder! Şüphesiz O, çok affedici ve çok merhametlidir.” (Zümer 39/53)
قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَى أَنْفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ جَمِيعًا إِنَّهُ هُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...