18 Aralık 2015 Cuma

Affet günahımız kefaret eyle




Daralıp kendini sıkma Seyrani
Rıza-ı Bariden çıkma Seyrani
Gönül Beytullahtır yıkma Seyrani
Elinden gelirse imaret eyle

-----oOo----
Yolum Hakka tek yol bilip bağlandım
Doğrularım şaşmaz sandım aldandım
Çalı dolanmadım ite dalandım
Akıl ver Allah’ım merhamet eyle

Hak hukuk bilmedim sövdüm selefe
Ne değer var hepsin saydım hurafe
Uyar mı bu demeden  hayrulhalefe
Affet Rabbim tümüne rahmet eyle

Değrmen sele gitse şakıldak derdim
Hakkı bilemedim bu yaşa erdim
Rabbim sana geldim özüm yerdim
En büyük hemmimiz ahiret eyle

Zahir oldu bak hali pür melalim
Gördüm zirvesinde acz imiş halim
Yehdillahu men yeşa diyen Hâdim
Gitsin körlük kalpte basiret eyle

Ömür biter geçer günler bî namaz
Yüzüm yoktur Rabbe nasıl edem naz
Garibce yakarır hep eder niyaz
Affet günahımız kefaret eyle

Dua ile!
18.12.2015

GARİBCE 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...