9 Aralık 2015 Çarşamba

Ah Huzur ah!



Huzur arıyorum huzur çıkmışım damda
Hazır kaçırmışım da elimden yuvamda
Ah benim aptal başım zehreyledin aşım
Şimdi yollara saldın ardından rüyamda

Avcumun içindeydi bakmadım yüzüne
Meramın bilemedim bakıp da gözüne
Ne devletmiş meğer yüzüm sürmek dizine
Kayıp da elimden yadın kaldı hülyamda

Ah huzur nerdesin şimdi çölde serap mı
Fidye-i necatın cehennemde azap mı
Kadir bilmezlere Rahman’dan gazap mı
Yetmez mi hasretin gel gayrı dünyamda

Ah huzur ben ettim sen etme rahmeyle
Garibceyim lâlım bana dilimle söyle
Eziğim, hak ettim, lakin gel, bakma öyle
Minnetim hep anmak olur seni duamda

Dua ile!
09.12.2015

GARİBCE 

1 yorum:

  1. İlhami Düzgün: Sayın Mehmet Erdoğan bey ben de huzur arıyorum mümkün olursa bulursanız bana da haber verebilir misiniz. Bu arada şiiri çok beğendim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...