31 Aralık 2015 Perşembe

Ben Müslümanım, sade kendimi yazdım!


Ben Müslümanım domuz mu asla yemem
Lakin domuzluk nedir bilmem diyemem

Ben Müslümanım örterim güya başımı
Lakin haram helal demem yerim aşımı

Ben Müslümanım kılarım daim beşimi
Huy olmuştur bende savsaklarım işimi

Ben Müslümanım oruçsuz asla edemem
Ahde vefa mı dedin ona söz veremem

Ben Müslümanım beşime beş de eklerim
Göğe ağar yatırlardan gör dileklerim

Ben Müslümanım camide olsa da fikrim
Kasa masa nisadır benim yeni zikrim

Ben Müslümanım sektirmem oruç tutarım
Bozulmaz, deveyi havuduyla yutarım

Ben Müslümanım veririm fitre arpadan
Yanaşamaz fukara yanıma tafradan

Ben Müslümanım nicedir şeytan taşlarım
Öğrendim gayrı nice masum haşlarım

Ben Müslümanım dilim daim okur ayet
Düşme, bir de ben vururum düşersen şayet

Ben Müslümanım zikri daim benim halim
Zehirden ağu akıtır keskindir dilim

Ben Müslümanım ahlak benim neyime
Beş yıldızlı umrede bakarım keyfime

Kimse alınmasın Garibcedir avazım
Ben Müslümanım ya sade kendimi yazdım

Dua ile!
31.12.2015
GARİBCE 

3 yorum:

  1. Hicran Turan Işalmaz: Selamun aleykum hocam...vaziyetimiz bundan daha guzel anlatılamazdı acizane kanaatim...kelimesi kelimesine muhtesem bir şiir...ALLAH razi olsun hocam...kendimi Mehmet Akif Ersoyun bir şiirini okuyor gibi hissettim...

    Mehmet Erdoğan: Aynaya baktım da yazdım. Ne yapalım. Aynalar nifak bilmiyor.

    Hicran Turan Işalmaz: Estagfirullah hocam sizin aynada gördüğünüz samimiyet ve hakkaniyetle çoğumuzun aynada gördüğü bozulmuşluk ve karanlık arasında dağlar kadar fark vardır bana göre...en kalbi hürmetlerimle hocam...

    Mehmet Erdoğan: Bilmukabele.

    Hamit Yalçın: Dert söyletiyor hocam ümmetin dertleneni azaldıkça derdi çoğalıyor Allah sayınızı artırsın.

    YanıtlaSil
  2. Murat Sülün:
    HÂL-İ PÜRMELÂLİMİZ 😞
    2018 ve 2019 yıllarında; 442309 kişi!
    Aile Çalışma ve Sosy. Hizmetler Bakanlığı’ndan
    engelli olmadıkları halde
    engelli aylığı ve engelli evde bakım ödemesi almış...
    Tam 6.9 Milyar lira.
    DEVLETİ DOLANDIRMIŞLAR yani.

    YanıtlaSil
  3. Hicran Turan: Mehmet Hocam çok güzel yazmışsınız. Allah razı olsun sizden... Hisseden, üzülen, duyan bir kalbinizin olduğunu biliyoruz Hocam..

    Bu sözleri, insanları iyiye dönüştürmek isteyen, bunun mücadelesini vermiş ve veren, insanların halinin ve gidişatının acısını yüreğinde hisseden bir kalp ve düşünce yazabilir. Kendi adımıza sizin kadar olamasak da bu derdi paylaşıyoruz çok kıymetli Hocam..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...