16 Aralık 2015 Çarşamba

Dedim niye ağarmış böyle saçın başın




Dedim niye ağarmış böyle saçın başın
Dedi sureyi Huda sor anlamak için

Dedim ne var ki onda böyle bükmüş belin
Sararmış gül yüzün lal olmuş tatlı dilin

Dedim cümle süver çağırmaz mı hidayete
Hiç öyle baskın gelir mi ayet ayete

Dedi doğrudur Kuran mahz-ı rahmet elbet
Lakin belim büktü Festakim kema ümirt

Anla manasını bu ağır yükün oğul
Haktan emrolunduğun gibi dosdoğru ol

Doğru olmak özünde hem cümle sözünde
Doğru olmak hak katında hem nas gözünde

Doğruya destek gerek bu yolda ölsen de
Batıla karşı dimdik her daim Hakka bende

Haydi söyle dertli başım nasıl ederim
Ben bu yük altında yola nasıl giderim

Bükülmesin de bu naçiz belim ne yapsın
Ve saçım başım söyle nasıl ağarmasın

Lakin zayıfsam da Rabbime güvencim var
O her an benimledir ve elimden tutar

Bilirim şaşarım düz yolda olmasa inayet
Lakin insanım Rabbim eylemiş hidayet

Dağ nice olsa da yüce yol aşar üstünden
Tevfikiyla ben de  gelirim üstesinden

Garibce yakarışım Allah’adır daim
Elimi bırakma bir an bile ey Rahim

Dua ile!
06.12.2015

GARİBCE 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...