19 Haziran 2013 Çarşamba

Mezuniyet yemeğimiz: Cemile güzel bir şey! Yapmasını bilene.


Dün akşam mezuniyet yemeğimiz vardı. Beykoz Koruluğu içindeki Belediye Tesislerinde öğrencilerimize ikram edilen yemeğe Belediye başkanı da iştirak etmişti.
Dekan Beyin ardından Başkan da bir konuşma yaptı. Her ikisi de öğrencilerimize nasihatte bulundular. İçten bir konuşmalardı.
Sonunda bir teşekkür nişanesi olmak üzere öğrencilerimiz önceden hazırlamış oldukları bir buket çiçeği Başkan’a sunmak istediler. Bu bir cemile idi. Çiçeği verecek öğrencimiz ve Dekanımız Başkanı aralarına aldılar ve takdimde bulundular. Fakat Başkan çiçeği almak yerine Fakülteyi birincilikle bitiren öğrenciyi anons etti ve çiçeği ona takdim etti. Bence başkanın bu yaptığı daha güzel bir cemileydi.
Çünkü gün onların günüydü. Takdir edilecek bir durum varsa evvel emirde onların başarısının takdir edilmesiydi.
Sonra yıllar önce Haseki’yi bitirme törenimiz aklıma geldi. Birinci olarak konuşmayı ben yapmıştım ve bana hediyeler verilmişti. Fakat gerek takdim ve gerekse ertesi günkü gazetelerde günün sahibi sanki biz değildik de orayı teşrif eden Diyanet İşleri Başkanı ve sayın vali idi.
Yahu bunlar her zaman zaten öndeler. Bütün takdirler, teşekkürler hep onlara. Kırk yılın başında benim bir günüm olmuş ve o günde de ben gene yokum ya da arkalardayım. Bu bana öteden beri yanlış gelirdi.
Dün akşamki yemekte sayın başkan benim duygularım doğrultusunda hareket etti ve bence çiçeği kabul etmeden daha büyük bir takdir topladı.
Kadir bilmek bir erdemdir.
Bugün bu çocuklarımızın günü.
Mezuniyet takdir edilmesi gereken bir başarı. Takdir edilmeli ki daha büyük başarılar için bir eşik, bir başlangıç olsun.
Bu vesile ile başkanımıza teşekkür ediyor ve mezunlarımıza hayatta başarılar diliyorum.
19.06.2013

GARİBCE


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...