25 Haziran 2012 Pazartesi

Kazdal Camii'nde Bir Hizmet




Dün bir koşturmaca ile geçti. Bizim torunun programı vardı. Hanımı onlara bıraktım ve yeğenimin oğlunun söz yüzüklerini taktım. Dua ettim. Meşhur duamı gene okudum. Bir türlü ezberleyemediğimden ancak okuyarak idare ediyorum.

Oradan Salim Hocamızın anma amaçlı Kuran okuma ve dua merasimine katıldım. Kazdal camiinde yapıldı. Yakınları ve sevenleri katıldılar, hocaefendiler konuştular, Kur’an okudular. Allah bütün geçmişlerimize rahmet eylesin.

İcadiye’deki Kazdal Camii küçük, sade, şirin bir camii. Bizim Süleyman da şu anda oranın imamı. Teknoloji çok iyi kullanılmış, mihrapta olup bitenler canlı yayınla çok sayıda monitörden izlenebiliyor.

Beni en çok sevindiren girişteki özürlüler için konulmuş olan asansör oldu. Az önce torunumun programından çıkarken arabasındaki küçük kardeşini Ümraniye’deki Belediyenin tesisinden indirirken bir hayli zorlanmıştık. Rampa sadece girişte var. Merdivenler de çok dik; ayağım kaydı, neredeyse bebek elimizde hep birlikte düşecektik.

Onu da görünce burada camiin böyle bir hizmet sunması çok hoşuma gitti. Sizlerle paylaşmak istedim. Akıl edip himmet edenleri tebrik etmek lâzım.

Rahmet ile!

25.06.2012

GARİBCE




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...