24 Haziran 2012 Pazar

Ve nihayet mezuniyet!


Ve nihayet mezuniyet!

Sonunda beklenen heyecan dolu gün geldi ve bir mutlu son daha yaşandı.
Açılışta bir kızımız çok güzel bir konuşma yaptı. Çok güzel bir Türkçesi ve edası vardı. Hemen ardından beni çağırdılar. Ben adet hilafına bir mezun cübbesiyle sahneye çıktım ve konuşmamı bitirdikten sonra sırtımdaki ilmi temsil eden cübbenin bize verdiği sorumluluğu artık yeni mezunlarımızla da paylaşmak istediğimizi remzedecek biçimde talebelerimizden birine giydirdim. Benim için bu yaptığım anlamlı bir şeydi ve ilkti. İnşallah yerini bulmuştur.
Sonra program devam etti. Program birinci ve ikinci öğretim olmak üzere iki ayrı salonda ve eş zamanlı  yapıldığı için her ikisini de tam olarak izleyemedim.
Bir öğrencinin çok güzel şiir okuduğu söyleniyordu.
Musiki icrası ve hatıra gösterileri vardı.
Ve sonunda diplomaların dağıtılması ve keplerin havaya atılmasıyla mutlu sona ulaşıldı.
Öğrencilerimizi, ailelerini, onları yetiştiren hocalarını ve kurumlarımıza destek veren herkesi  tebrik ediyorum.
Allah hayırlı eylesin.

24.06.2012
GARİBCE




















1 yorum:

  1. Hocam Yunus'tan doğaçlama yaptığınız şiiri de ekleseydiniz çok güzel olurdu :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...