17 Haziran 2012 Pazar

Ümmetin miracın kıldım namaz

Dün gece miracdı.

Sami Seyhanî Eğitim ve Kültür Derneği’nin  organize ettiği bir etkinlikte konuşmacı da bendim. İsrâ ve Mirac’ı anlatmaya çalıştım.

En çok sevdiği hayat arkadaşı ve her yönden desteği olan sevgili eşi Hz. Hatice’yi ve en büyük dayanağı ve hâmisi amcası Ebu Talib’i kaybetmenin, Taif’den bir çıkış arayışından eli boş dönmenin ardından içine düştüğü sıkıntılarda artık tükenme noktasına geldiği bir sırada miracın oluşu Hz. Peygamber  için ne kadar önemli idiyse, bizim sıkıntılar içine düşmemiz halinde de benzer şekilde bir miracımızın olması o kadar önemlidir. Bizim miracımız namazımızdır.

“Sabır ve namazla sıkıntıların üstesinden gelin” diyordu Yüce Allah.

Kul “Bittim!” diyordu.
Yaradan “Yettim!” buyuruyordu.

Namazımızın miracımız, en sıkıntılı anlarda sığınağımız olması duasıyla!

17.06.2012
Garibce

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...