5 Nisan 2012 Perşembe

Bizim karakız doktor oldu!

Bugün (04.04.2012) bir doktorumuz daha oldu!
Danışmanı olduğum ve ta hazırlık sınıfından beri hocası olma mazhariyetine erdiğim bir kızımız artık doktor. Mazhariyet dedim, gerçekten öyle öğrencilerin oması bir mazhariyet. Zekavet, fetanet, metanet, sehavet ... ille'l-cehâleti ve'l-belâdet bu vezinde güzellik namına ne varsa hepsi onda var! Allah yazgısını da güzel etsin.
Jüri üyeleri hocalarıma da teşekkürler, sağolsunlar hepsi de yüksek takdirlerini esirgemediler.
Laf aramızda bu tür savunmalar, biraz da öğrenci üzerinden hocaların hesaplaşması, özellikle de danışman hocanın hedefe konulması gibi bir mecraya çekilmeye çok müsait bir zemin. Mazhariyet demem işte bu anlamda öğrencinin hocasının göğsünü kabartacak şekilde bir çalışma ortaya koyması. Bizim karakız bunu fazlasıyla başardı ve değerli hocaların yüksek takdirlerini bihakkın aldı.
Hayırlı olsun, hayırlara vesile olsun!
Ya dektôor! Sessiz sedasız yeni ufuklarda doğan nice hilaller gibi değer dünyamıza değer katasın! Dolunaylığa erişip dünyamızı aydınlatasın! Eskilerini kırpıp kırpıp yıldız yapsınlar.
Dua ile!

Garibce
05.04.2012

7 yorum:

  1. Hocasindan bunlari duymak bir talebe icin ne buyuk seref.. Allah bize de hem kendimizin hem hocamizin yuzunu agartacak calismalar yapmayi nasip etsin

    YanıtlaSil
  2. öğrenciniz,sizin gibi bir Hocadan bu sözleri duyduğu için çok şanslı gerçekten...Rabbim bizlere de ilimle iştigal edip bu sözlere mazhar olabilmeyi nasip etsin inş :)

    YanıtlaSil
  3. bende süreyya'ya katılıyorum hocam :)

    YanıtlaSil
  4. Çok imrendim... Karakız, yaktın beni!

    YanıtlaSil
  5. Muhterem Hocam,
    Lâyık olabilmek için ömür boyu gayret edeceğim bu güzel sözleriniz için sonsuz teşekkürler… Mazhariyete gelince…
    Hazırlık sınıfından başlayarak lisans, yüksek lisans ve doktora öğrenciliğim boyunca sizin ilminizden, irfânınızdan, feyzinizden, -zamanın yitik değerleri olan- samimiyet ve tevâzu‘nuzdan hisse alabilme fırsatı bulmuş olmak BENİM İÇİN bir MAZHARİYET. Hepsinden önemlisi, gerek tahsil gerekse özel hayatımın her safhasında yolumu açacak, zorumu kolay eyleyecek olduğuna inandığım hayır duâlarınızı almak, benim için gerçek bir mazhariyet. Sözün özü, ortada bir mazhariyet var lâkin –bu konuda mütevâzıʻ olamayacağım - o mazhariyetin tamamı bana âit; çünkü sizin öğrenciniz olma ayrıcalığı bana bahşedildi. Hak Teâlâ’dan, ilminize, feyzinize bereket; dünya ve âhirette huzur ve saâdet; daha nice öğrenciler yetiştirebileceğiniz sağlıklı ve bereketli uzun bir ömür diliyorum.
    Son olarak üzerimde emeği geçen tüm hocalarıma, özellikle nezâketleri ile güzel bir doktora savunması geçirmemi sağlayan jüri üyesi hocalarıma ayrı ayrı teşekkürlerimi sunarım. Cenâb-ı Hak, tüm hocalarımın yüzünü ağartacak, bıraktıkları ilim mirasına bihakkın vâris olup onu yükseklere taşıyacak ve âhiret sermâyesi olacak nice çalışmalar yapabilmeyi nasip etsin. Âmin…

    YanıtlaSil
  6. Selam bende adsıza katılıyorum. Adı yok ama kendisi aşikar... adsız ne demekse...

    YanıtlaSil
  7. Benim hocamın da bloğu olsaydı keşke (: adsızı ben de tebrik ediyorum vesselam (:

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...