7 Ekim 2012 Pazar

Erdoğan, Garibce adına size teşekkür ediyor



Cümle dostlara selam olsun!
Duygular yaşandıkça bilgiler paylaşıldıkça güzel! (Bu da bizden olsun!)
Garibce tiplemesinin yazarı olarak bendeniz ona okuyarak ve özellikle de paylaşarak katkıda bulunan herkese teşekkür ediyor, desteğinizin sürmesini  diliyorum. Gaibce'nin dili biraz uzun, mizah yönü ağır basıyor ve yeri geldiği zaman kendim ile bile kafa bulmadan, kendi özüme dahi takılmadan edemiyor. Bilgiye önem veriyor ama daha çok gözlemlerine dayalı yazıyor. Bilgi ve görgü itibariyle birikimini sizlerle paylaşmak istiyor.  Yeni pencereler açmaya çalışıyor. Molla Kasımlık yapma niyeti yok. Ama inandığı doğruları sizlerle paylaşmayı bir vazife biliyor. Herşeyi bildiği iddiasında değil, bununla birlikte zaman zaman Abdurrahman Usta'lık yaptığı da oluyor (Bu esprinin anlaşılması için bu başlıklı yazısının okunması lazım).  Cümlenize selam ediyor; büyüklerin ellerinden küçüklerin gözlerinden öpüyor.
Ben dahi saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Dua ile!

07.10.2012
Mehmet ERDOĞAN
Prof. Dr.
M.Ü. İlahiyat Fakültesi
İslam Hukuku Öğretim Üyesi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...