11 Eylül 2012 Salı

Sözün neye yarardı, bende gören göz olmasa!



 

Esra Özgün kızımızın Garibce ile ilgili yazmış olduğu tanıtım:
garibce.blogspot.com
Takip et(e)mezseniz üzülürsünüz :( ...:)
Değerli hocamız Mehmet Erdoğan'a ait bir blogtur. Hocamızın pek samimi ve özgün yazılarına oturduğunuz yerden ulaşabilirsiniz. Teknolojinin güzel yanı..:) Biz talebeleri olarak tembellik etmez okursak üslubumuz açısından kazanımlarımızın olacağını düşünüyorum. 

Bu vesileyle hocamıza teşekkür ediyorum. Hocam Allah için sizi çok seviyorum. (Sevdiklerinize sevdiğinizi söyleyin hadisinden ilhamla) Allah sizden razı olsun.

Garibce, onun gözündeki bu değeri görünce Aşık Veysel'in şu türküsü aklına geldi ve sizlerle paylaşmak istedi.

Güzelliğin On Par'Etmez

Güzelliğin on par'etmez 
Bu bendeki aşk olmasa 
Eğlenecek yer bulaman 
Gönlümdeki köşk olmasa 

Tabirin sığmaz kaleme 
Derdin dermandır yareme 
İsmin yayılmaz aleme 
Aşıklarda meşk olmasa 

Kim okurdu kim yazardı 
Bu düğümü kim çözerdi 
Koyun kurt ile gezerdi 
Fikir başka başk'olmasa 

Güzel yüzün görülmezdi 
Bu aşk bende dirilmezdi 
Güle kıymet verilmezdi 
Aşık ve maşuk olmasa 

Senden aldım bu feryadı 
Bu imiş dünyanın tadı 
Anılmazdı VEYSEL adı 
O sana aşık olmasa.

Ruhun şad olsun, Şatıroğlu!

11.09.2012
GARİBCE



1 yorum:

  1. Sevgili Esra(lar) ve saygılı Duranlar!
    Garibce altı ay gibi kısa bir zamanda 222 yazı yazmışsa, bu ancak sizin seginizle onu beslemenizin sonucu olmuştur. Sevgi ve saygınıza misliyle mukabele ediyor, hepinizi Allah'a ısmarlıyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...